Åbningstid

Åbningstid, ferie og lukkedage:

Åbningstider:

På skoledage:

Mandag         6.20-8.15 og igen fra 13.55-16.30.

Tirsdag         6.20-8.15 og igen fra 12.55-16.30.

Onsdag         6.20-8.15 og igen fra 13.55-16.30.

Torsdag         6.20-8.15 og igen fra 12.55-16.30.

Fredag           6.20-8.15 og igen fra 14.10-16.00.

På skolefridage

I skoleferier og på skolefridage er den daglige åbningstid efter behov inden for vores almindelige åbningstid (6.20-16.30/16.00), men vi korter dagen af i begge ender, hvis der ikke er tilmeldte børn i ydertimerne. Det er derfor VIGTIGT, at hvis jeres barn har brug for at møde tidligt, at I husker at skrive det på ved tilmeldingen, så I er sikre på, at vi har åbent.

Fra- og tilmelding til skoleferier

Tre måneder før sommerferien og fire uger før alle andre skoleferie eller skolefridage sendes der fra- og tilmelding ud på AULA. Der sendes kun tilmeldinger ud til de indmeldte børn i Smilehullet, men ikke indmeldte børn kan også komme i Smilehullet i skoleferie og på skolefridage. Hvis et barn, der ikke er indmeldt i Smilehullet får brug for en plads i en ferie eller på skolefridage, skal forældrene selv rette henvendelse til Smilehullet inden for tilmeldingsfristen. Dette af hensyn til personaledækning.

Det gælder for alle forældre, at de kan tilmelde deres børn efter fristens udløb ved akutlignende situationer eksempelvis ved sygdom, ulykker, ændrede arbejdsforhold eller lign.

Der er ingen ekstra betaling i skoleferier/fridage for de indmeldte børn i Smilehullet.

Lukkedage

Vi følger Børnehavens og dagplejens lukkedage og holder lukket dagens efter Kristi Himmelfartsdag, Grundlovsdag, den 24. december, 31. december og mellem jul og nytår, hvis I har brug for at jeres barn skal komme nogle af disse dage, skal I kontakte helhedsleder Marianne Kipker.

Lukkeuger

I uge 29 samarbejder Smilehullet med Højmark Børnehus og Troldehuset i Lem om at samle de tilmeldte børn fra alle institutionerne et sted.  Der er skiftevis åbent i Højmark Børnehus og Troldehuset i Lem et år af gangen.

Vi holder lukket i uge 30 og 31. Hvis I har brug for at jeres barn skal komme i uge 30 eller 31, skal I kontakte helhedsleder Marianne Kipker.